اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

میخوام عکسمو برای مدت کوتاهی تو وبلاگم بذارم.بنظرتون کی این کار رو انجام بدم؟ بیاین و بگین...تاریخ و روزش باشما....
نظرات 7 + ارسال نظر
بندانگشتی 10 دی 1391 ساعت 19:48

نه بابا با اون قیافه ی.......
اوهی هو هی هوهوهوه
آپم-خوش قیافه

هههههه.اوهی هو هی هوهوهوهه ها هو:)))

سلام الهام جان

خوبی دوست خوبم؟

چه پسر شیرین زبونی داری. خدا برات حفظش کنه.

تو یکی از پست هات خوندم متفورمین و اسپرو میخوردی؟ برا کیست دیگه ؟

چه نوعی هست؟ چون منم کیست دارم. ولی دکتر گفته بعد زایمان حل میشه.

راستی وقتی عکت رو گذاشتی خوشحال میشم به منم خبر بدی. راستی با رمز بزار که دست هر کسی نیفته. موفق باشی دوست گلم

باشه عزیزم.راستی چرا وبلاگت فیلتره؟

mohamad 11 دی 1391 ساعت 00:40 http://www.shanc.blogsky.com

هر موقع رفتی مسافرت خوبه ی عکس خودتو شرح سفر ...
:)

چی؟

ستاره 11 دی 1391 ساعت 13:40 http://10rr10aa.blogfa.com

آخ جووووووووون عکس

هروقت خودت بذاری من که خیلی استقبال میکنم
بووووووووووس

میذارم گلم.

چه سوالی میپرسی؟ نیکی وپرسش؟
معلومه که دوس داریم عکستو ببینیم.

باران اشنا 16 دی 1391 ساعت 13:05

سلام
دستت درد نکنه
دیگه نظرات من رو آپ نمی کنی؟

عزیز دلم اشتباهی پاک شد نتونستم تایید کنم

من کامنت گذاشته بودم ولی نیست. بعد از مدتها دیدم یکی دو تا پست گذاشتی...

من که همه کامنت ها تو تایید کردم عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد