اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

:)

امروز یعنی پنجشنبه جواب آزمایش انگل پسر کوچولو رو گرفتم.خدا روشکر منفی بود.دکتر یکی دوتا قرص و شربت تقویتی براش نوشت که بخرم. 

اینروزا بد جوری سرم شلوغه.دنبال کارای مهدیم برای پیش دبستانیش. 

همسر گرامی ۲ روزی میشه رفته رشت با برادرش و زن و بچش و یکی از دوستای خانوادگی داداشش که برنج بیارن از اونجا..البته به منم گفت که برم ولی خودم دوس نداشتم برم باهاشون.چون میخواستن برن خونه مادر همون دوست خونوادگیشون که من از از این جور مسافرتا اصلا خوشم نمیاد .قضیه تنکابنش منتفی شد ..شاید فردا بیاد..ازش دلگیرم ...  

خونه نامرتب شده.چند روزه رسیدگی نکردم به کارام..از دست خودم ناراحتم.ولی عیبی نداره فردا همه چیز ردیف و تمیز میشه.منم میشم کدبانو دوباره.

قهوه تلخ...کپی ممنوع!

چند روز پیش سریال اورجینال قهوه تلخ رو خریدم و کیف کردم از این کارگردانی و فیلمنامه نویسی..بازی بازیگراشم که بماند.به نظر من سریالش کاملا متفاوت  تر از اونچه که فکر میکردم بود.بیشترین چیزی که نظر و توجه منو راجع به این سریال جلب کرد خواهشهای مکرر و پی در پی مهران مدیری بود که میگفت از روی فیلم کپی نکنید و کپیشم نخرید. 

وقتی سه قسمت اول سریال رو دیدم بهش حق دادم که چرا اینقدر خواهش کرده بود که کپی نکنیم چون واقعا براش زحمت کشیده بودند. 

من که بیصبرانه منتظر سه قسمت بعدیشم...شما چطور؟؟؟؟!!!!

عشق عجب نیروییه

خدایا این نیروی عشق چیه که نهاد ما موجوداتت قرار دادی؟ این چه نیروییه که وقتی در ضمیر ما رخنه میکنه دگرگون میشیم...خوب میشیم....مهربون میشیم...انگار میخوایم همه عالمو بغل کنیم و ببوسیم یا هر کاری از دستمون بر بیاد دوس داریم براشون انجام بدیم! 

این معجزه عشق چیه که ارادمون رو هم قوی میکنه؟!بهمون نیرو میده !امیدوارمون میکنه!ای خدای مهربون دلم میخواد همیشه عاشق بمونم...عاشق تو و هر چیزی که تو دوسش داری!ای خدا ...ای خدایی که عشق رو تو ضمیر نا خودآگاه من قرار دادی میخوام عاشق بمونم حتی اگه روزی نباشم... 

فیلم کارتونی پرنسس و غورباغه رو حتما ببینید......................