اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

تنفر

        

 

اصلا دلم نمیخواد ببینمت. ازت متنفرم. ازت حالم به هم میخوره.  تو یه آدم دورغگوی پستی. یه دوروغگوی کثیف. یه عوضی به تمام معنا. یه آدم حفیر با یه سیاست کثیف.با یه تفکر پوسیده غلط . ای کاش دوتا آدم حسابی دور و برت بودند تا ازشون چاهارتا چیز یاد میگرفتی.دیگه از وعده و وعیدات خسته شدم میفهمی. چرا اینقدر آزارم میدی.تو که عرضه کار کردن نداشتی چرا ازدواج کردی؟مردی که نتونه زندگی زن و بچه اش رو تامین کنه به چه دردی میخوره؟تاوان عشق من به تو اینه؟بی لیاقت.دیگه داری حالمو به هم میزنی. از جلوی چشمام دور شو .....

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا 21 فروردین 1388 ساعت 11:04 http://www.daryaa.blogsky.com

می نویسم د ی د ا ر
تو اگر بی من و دل تنگ منی
یک به یک فاصله ها را بردار
----------
سلام دوست عزیز
بار دیگر وبلاگ بروز شد
منتظر حضور سبزتون هستم.
موفق باشی

[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
حالا که به خاطر تو بر روی دلم پا گذاشتم
چند لحظه نیز به من نگاه بینداز!
حالا که به خاطر تو از صبح تا شب گریه میکنم ،
یک لحظه نیز به حرف دلم گوش کن!
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]

سلام دوست عزیز.
۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ به روز شد
منتظر حضور شما هستم
شاد باشی[گل]

رایا 22 فروردین 1388 ساعت 03:01 http://yektabasomkafist.blogfa.com

سلام
چرا انقدر نا امید و ...؟
زندگی زیبا ست ای زیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند .
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨)
منتظرم که به روز بشید٬ اما این دفعه سرشار از امیدو تازگی!
دست حق نگهدارت

خیزران 22 فروردین 1388 ساعت 17:13 http://kheyzaran.blogsky.com

سلام
متاسفم باید روز وشب بدی داشته باشی
اون روز که اومدم اون گل صورتی بارون خورده رو گذاشته بودی خیلی خوشحالم کردی حالا خیلی برات ناراحت شدم میگم مادرم برات دعا کنه من خودم دعا بلد نیستم
تو عصبانیم هستی سعی کن تو عصبانیت تصمیم نگیری
خودتو آروم کن
امیدوارم همه چی درست بشه
دوست تو خیزران

ممنونم از همدردیت. از لحاظ روحی خیلی به هم ریختم. امیدوارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد