اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

دختر پاییز

                 

باران صورت خشک جاده را را شستشو  داد... 

باد آرام و بیصدا در  لابه لای شاخه های پوشیده از برگهای خشک به رقص در آمد.... 

برگ زردی از روی درختی بر روی زمین خزید.... 

خورشید غروب کرد...

و من..... 

متولد شدم! 

    

              

 

پی نوشت:هنوز هم نمی دانم هر سال  که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود؟!  

 

بعدا نوشت:تولدم مبارک با یه روز تاخیر...

نظرات 6 + ارسال نظر
رها 25 آذر 1389 ساعت 19:47 http://raha27.blogsky.com

تولدت مبارک با چند روز تاخیر!

مرسی عزیزم.

گیلدا 25 آذر 1389 ساعت 21:59 http://gildai.persianblog.ir

تولدت مبارکککککککککککککک

مرسی گیلدای گلم.

. 26 آذر 1389 ساعت 18:12 http://nog.blogsky.com

سلام.
ممنون که اومدید ..

ممنونم که به غمکده یاس اومدی و خوشحالم کردی بازم به دیدنم بیا

دختر پائیز آره جونم من الان با بابام و زنش زندگی میکنم

اگه با تبادل لینگ موافقید خبرم کن راستی کلبه یاس تنها هم خوشحال میشه که مهمون خونش باشین

http://www.yasmankocholo.blogfa.com/

اینم آدرس یاس تنها


(یاســـــــــــــــــــمن)

سلام میسی گلم که اومدی به دیدن غمکده من

راستشو بخوای من خودمم غمکده رو بیشتر از یاس تنها دوست دارم

با وجود اینکه مدت زمان زیادی نیست که من غمکده رو درست کردمه

ولی بیشتر از یاس تنها بازدید کننده داره اما من غمکده رو واسه دل خودم ساختمه نه واسه اینکه تعداد بازدید کنندهاش بیشتر باشه

من غمکده رو واسه غصه های دلم ساختمه واسه این غمکده یاس

درست شده تا من بتونم حرف های دلمو که نمی تونستم به کسی بگم اونجا واسه خودم و رویا بنویسم

اما خوب دوستای مهربونم منو شرمنده خودشون کردن و

مهمون همیشگی غمکده من شدن و باعث شد که غمکده من

جایی باشه واسه پذیرایی از دوستای مهربونم که البته من چیزی

جز غم ندارم که بتونم تقدیمشون کنم ولی خوب اونا بزرگن و به بزرگی خودشون یاسمن رو می بخشن


دختر پاییز تو هم مهمون همیشگی غمکده یاس باش

(یاســــــــــــــــــــمن)

باران 7 اردیبهشت 1391 ساعت 00:31

ریدنی بود

ریدنی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد