اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

دلم هوای باران کرده...بیصبرانه منتظرم.ببار....ببار....ب...ب...ا....ر................. 

 

 

اما دریغ از یک قطره!

نظرات 1 + ارسال نظر
آفتاب 22 فروردین 1394 ساعت 20:34

کاش قطره بارانی بودم و تو اینچنین بیصبرانه انتظار آمدنم را میکشیدی . کاش قطره بارانی بودم برای خیسی لبهای خشکیده . کاش مرحمی بودم برای دلت که سرشار از مهربانیست .
این شعرو خیلی دوست دارم یه تیکشو بهت تقدیم میکنم
زیبا . هوای حوصله ابریست
چشمی از عشق ببخشایم . تا رود آفتاب بشوید دلتنگی هایم را
زیبا . آنگونه عاشقم که هر نفسم شعر است
از من نگیر چشم
دست مرا بگیر و کوچه های محبت را با من بگرد
در هر کجای عشق که هستی آغاز کن مرا

البته شعر به ترتیب نبود ولی این تیکه هاشو خیلی دوست داشتم نوشتم

ممنونم آفتاب عزیز بسیار زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد