اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

سلام-بچه ها از همتون عذر میخوام-مهتاب سادات عزیزم مخصوصا از تو که این همه بهم لطف داری-بهتون سر میزنم میخونمتون-اما با گوشی موبایل نمیشه کامنت گذاشت-در حال حاضر دسترسی به نت ندارم-میبوسمتون-دوستون دارم-فقط میتونم از طریق ایمیل باهاتون در تماس باشم-
نظرات 19 + ارسال نظر
مهتاب 13 خرداد 1391 ساعت 17:16

سلام. عزیزم چی شده که به نت دسترسی نداری؟ نکنه خونه ی مامانت هستی؟ من نگرانتم. عزیزم یه پست گذاشتم که برات رمز هم گذاشتم تو مسنجر ولی بعدا رمزمو عوض کردم. اگه خواستی بخونی بیای تو وبم خودت میفهمی رمز چیه.

الهام جون عزیزم
خیلی مهربونی میدونستی؟
دوستت دارم عزیزم خیلی زیاد

مهتاب سادات 15 خرداد 1391 ساعت 03:01

الهام امروز کمت داشتم

باران 16 خرداد 1391 ساعت 10:20

بی معرفت پاک منو فراموش کردی؟
همش مهتاب جون دیگه؟

مهتاب سادات 16 خرداد 1391 ساعت 23:58

سلام الهامم
چطوری دختم خوبی؟
ای بابا نمیخوای بیای دلم برات تنگ شده ها
الهام خوب شو دیگه من دیگه اعصابم خرد شده عزیزم خیلی کمت دارم
الهام جونم دوستت دارم گلم

میام و میخونمت عزیزم.دوست دارم.

مهتاب سادات 18 خرداد 1391 ساعت 17:03

سلام نامرد روزگار خیلی لوس تشریف داره خانومی
بابا یه خبری یه حرفی یه حدیثی... الهام من نت ندارم اگه داشتم روزی صد بار میامدم اینجا

سوگیل 19 خرداد 1391 ساعت 12:19

عزیزم خیلی مراقب خودت باش در درجه اول فقط خودت مهمی و بس....

مهتاب سادات 20 خرداد 1391 ساعت 00:07

سلام الهامی
خیلی بی معرفتی دلت برام نمیسوزه اینهمه بهت میگم خوب باش
قوی باش عزیزم تو رو خدا زودتر بیا دلم برات تنگ شده
دلم داره میترکه از دوریت

مهتاب سادات 21 خرداد 1391 ساعت 05:06

الهام جونم سلام
دیگه دارم نگرانت میشم تو وبم ساعت بذار کی میای یاهو آن بشم ایمیلمو اون بالا برات گذاشتم آدم کن الهام
خواهشن یه خبر از خودت بده دیوونه ام کردی

مهتاب سادات 22 خرداد 1391 ساعت 11:39

دیگه باهات قهر میکنما الهام.... چرا از خودت یه خبر نمیدی؟ نگرانتم خیلی زیاد... بیا بگو که خوبی... عزیزم

مهتاب سادات 23 خرداد 1391 ساعت 13:28

حداقل نظرارو تایی کن بدونم زنده ای
حالم بده الهام از بس دلشوره دارم برات

مهتاب سادات 24 خرداد 1391 ساعت 18:12

فهمیدم زنده ای دیوونه
عشقمی عزیزم زودتر برگرد
خونه مامانتی که دسترسی نداری؟
مرسی که کامنتارو تایید کردی دیگه میخواستم بیام بزنم لهت کنم

خونه مامانمم-وبلاگتو میخونم اما نمیتونم کامنت بذارم برات-

setare 6 تیر 1391 ساعت 00:19 http://10r10a.blogfa.com

:-*

مهتاب سادات 10 تیر 1391 ساعت 02:06

سلام الهام جان
چطوری خوبی؟
چکار میکنی آخه
من هنوزم به یادتم...
امیدوارم خوب باشی گل من...
مراقب خودت باش

قربونت برم عزیزم-منم همیشه به فکرتم و میخونمت-مرسی که بهم سر میزنی گلم:-*

سلام . . .

اگر چه خیلی دیر به وبلاگ تو رسیده ام اما می مانم و تمامی نوشته هایت را می خوانم ... امیدوارم که به زودی برگزدی و وبلاگت رو از تعطیلی در بیاری !

سلام.خوش اومدی.

مهتاب سادات 17 تیر 1391 ساعت 03:11

الهامی خیلی دوستت دارم گلم ... دلم برات به ریزه شده

شادی 23 آبان 1391 ساعت 19:19

سلام خانومی
شما در آموزشگاه بیتا دوره دیدین؟ راضی بودین؟
دوره ی کاشت ناخن رو کجا دیدین؟
میشه راهنماییم کنید؟

سلام عزیزم.من اونجا دوره ندیدم اما خواهرم بله اونجا بوده...میگفت مدل زیاد میومد اونجا اما در کل از کاراشون راتضی نبود.اما بودن کسانی که خوب کار یاد گرفتن..کاشت ناخن رو پیش یه استاد ارمنی دوره دیدیم.از کارش راضی بودیم.

بندانگشتی 30 آبان 1391 ساعت 23:08

نمیخوای آپ کنی ضعیفه؟

عزیز دلمی قویه

bandangoshti 21 آذر 1391 ساعت 16:11

che axe qashangi avazi
apam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد