اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

تنهایی من، همان انتظارم است

و انتظارم، همان عشق!
و عشق تنها بهانه ی بودنم!
بی بهانه ام نکن!

بعد از رفتن تو
چقدر غریب شده ام میان این همه آشنا…
چند روزی است حجم تنهایی را بر روی قاب آبی دلم نقاشی می کنم
نه
قلم در دست من نیست
من نقاش این تنهایی نیست..


این خاطرات شب چشمانت است که
قلم در دست گرفته..
و به حرمت شبهای تلخ من

بعد از رفتن تو
حجم تنهایی را بر قاب دلم نقاشی می کند
جز تو...!

نظرات 3 + ارسال نظر
باران 4 اردیبهشت 1391 ساعت 13:05

همش دروغه همش
همه دوست داشتنها دروغه
یه دروغ بزرگ
دوست داریم تا وقتی که حوصلمون سر نیومده باشه
بعدش میشه منطق عقل باید و نباید درست نیست صحیح نست بعد الکی میگیم هنوز دوستت دارم بخدا ها
اما میبینی که باید برم

[ بدون نام ] 4 اردیبهشت 1391 ساعت 13:41

الهی لبهات زگیل بزنند تا دیگه نتونی کسی رو بوس کنی

اینو از ته دل دعا کردی؟

باران 4 اردیبهشت 1391 ساعت 14:34

الان خیلی احساس غرور می کنی ک منو از دلت حذف کردی؟

نه به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد