اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

آخه آدم تا چه حد میتونه بی سواد باشه؟؟؟

دیروز با مامانم رفته بودم شلوارم مهدی رو عوض کنم،موقع برگشت رفتیم نونوایی سنگکی نون بخریم که این عکس نظرمو جلب کرد.خندم گرفت به مامانم گفتم مامان کنجد درسته یا کونجد؟ بعد به این نوشتهه اشاره کردم.خوشبختانه خلوت بود نونوایی و من تونستم این عکسه رو بگیرم.

 

 

              

                     به چی فکر کردی اینو نوشتی؟؟؟؟ نان کونجدییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
باران 1 دی 1390 ساعت 11:46

به نظر من اصلا مهم نیست یک نانوان کنجد بنویسه یا کونجد یا به قول نانوای ما کنجت !!
مهم اینه که نان کنجدی را خوب و مشتی بپزد .

کاش کنجت مینوشت....اما کونجد خدایی خیلی ضایس

باران 1 دی 1390 ساعت 11:49

مسافر 3 دی 1390 ساعت 09:08 http://doncorleone.blogsky.com

اون تو اون لحظه به پولی که گیرش میاد فکر میکنه و اصلا نظر شما در مورد با سوادیش و یا بیصواتیش مهم نیصط
البته از نونوا که انتظاری نیست ولی از اونی که این نوشته رو براش تایپ کرده باید پرسید تو دیگه چرا؟

منم دقیقا به همین مسیله فکر کردم و بیشتر اون تایپیسته رو مقصر میدونم.:)

باران 3 دی 1390 ساعت 15:03

حالا خوبه بین ن و ج فاصله نگذاشته !!

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد