اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

کلی نوشتم اما پاکش کردم. 

دیروز خالمو دیدم.حال ظاهریش بد نبود.کی عملش میکنن نمیدونم!  

بنده خدا خودش میدونست سرطان داره میگفت بچه هام نمیدونن به روی خودتون نیارید در صورتی که اونا اینو میگفتن.حال خوبی نداشتم. 

مامانم خیلی بیتابی میکنه چون با این خالم خیلی جور بودن.پشت سر هم دنیا اومدن.اما به خاطر یه سری حرف و حدیث و مشکلاتی که دختراش برای ما بوجود آوردن رابطشون بد شد. 

مامانم میگفت بذار خوب شه بخدا تلافی میکنم و ... 

با خودم گفتم الحق که ما ایرونیها مرده پرستیم و تا زمانی که سالمیم قدر همو نمیدونیم.خدایا حال خالمو خوب کن.با خالم خیلی صحبت کردمو خیلی تاکید کردم که از قدرت فکرش استفاده کنه و خودشو نبازه و قوی باشه. 

این روزا بدجوری درگیر خرید یه گاز مناسب هستم.همش تو نت سرچ میکنم ببینم چی خوبه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
باران 2 آذر 1390 ساعت 09:11

مادرت لزومی نداره منتظر بایسته تا حال خالت خوب بشه تا بعد تلافی کنه ، از همین لحظه تلافی رو شروع کنه.
مهم نیست چه نوع گازی در آشپزخانه هست، مهم آشپز هستش.
به نظر من بررسی کن با یک هزینه معقول نسبت به سطح در آمدتون انتخاب درست رو انجام بده

باران 2 آذر 1390 ساعت 10:33

((کلی نوشتم اما پاکش کردم))

چرا من و تو از این جمله زیاد استفاده می کنیم؟

نمیدونم؟!

اکی 3 آذر 1390 ساعت 12:47

با باران موافقم

مرسی میای ژیشم عزیزه دلم

سارا 8 آذر 1390 ساعت 08:56 http://donedona.blogsky.com

سلام عزیزم امان ازاین درد و درد خدا شفاشون بده

دلتنگی
عین آتش زیر خاکستر است
گاهی فکر میکنی تمام شده
اما یک دفعه
همه ات را آتش میزند . . . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد