اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

خواب

دیشب خواب دیدم که میخوام برم تو آب شنا کنم.یه عالمه مرد و زن تو آب بودن و مشغول .از دیدن شنا کردنشون هیجان زده شده بودم و ذوست داشتم زودتر شنا کنم. 

برام عجیب بود که همسر مشکلی با این کار نداره.شایدم خارج از ایران بوده.خلاصه قبل از رفتن تو آب دیدم یه قسمت از رودخونه هه خیلی روشنه.خیلی شفافتره.کف آب معلوم بود و پر بود از ماهیهای زیبا و رنگارنگ.واقعا رنگها ماورای تصور ما بودند.معرکه بود .رفتم تو آب قاطی ماهیا.یه کمی میترسیدم اما زود ترسم تبدیل به لذت بردن از محیطی بود که توش رفته بودم.همه قسمت روشن بود و انعکاس نور خورشید تو آب و گرمای آب خیلی قشنگ بود و من سبک در آب شناور ...

حس زیبایی تو آب داشتم.  

راستی به نظرت تعبیر این خوابم چیه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
باران 1 آذر 1390 ساعت 14:29

نمی دونم سوال آخرت از من بود یا نه
ولی جالبه بدونی که این خاوبی که تعریف کردی از رویاهای ثابت من هستش و اقلا هفته ای یک بار در خواب می بینمش
شاید دلیلش سبکی روح و احساس آرامش و لذتی که در اون لحظه داری و خوابی متناسب با اون می بینی
در ذات و طبیع آدم هستش که تن برهنه اش رو به خنکای آب و گرمای خورشید بسپاره.
برهنه بودن غریزه انسانه و پوشیدگی تربیت اون.
امیدوارم این حس زیبای شناور بودن در برکه خنک رو در واقعیت هم تجربه کنی

مرسی از تعبیرت.خوش به حالت که از این خوابا زیاد میبینی

باران 1 آذر 1390 ساعت 14:33

راستی مهدی چقدر از دختر عموش خوشگلتره

مرسی

sepideh 4 آذر 1390 ساعت 16:23 http://lahzehayesepid.blogsky.com

به نظر من تعبیرش اینه که خیلی محو این ژله‌ای که واسه تولد مهدی درست کردی شدی، ژله‌ات عین خوابت بود، یه کم دقت کن!

توضیح بده...ربطتشو نفهمیدم.

قصه گو 7 آذر 1390 ساعت 11:57 http://www.m4taghi.blogfa.com

خیلی تو کار تعبیر خواب خبره نیستم . خوش به حالت که میتونی چنین خواب رویایی ببینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد