اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

خالم

حال خالم اصلا خوب نیست.همون خالم که تو خواب پیشش نشسته بودم.سرطان تخمدان گرفته بنده خدا و مث اینکه پیشروی بدی داشته.خالم هیچیش نبود..نمیدونم چی شد اینجوری شد.امروز قراره عمل شه.نفیسه که میگفت سرطان به کبد و ریهاش هم سرایت کرده.واییی خدای من خیلی نگرانم.نکنه خوابی که دیده بودم تعبیرش خالم بوده؟ 

چند ماه پیش هم خواب افتادن دندون بالایی سمت راستمو دیدم.دندونای جلو نبود.خدای من خیلی نگرانم.سعی کردم به دختراش کلی انرژی مثبت بدم اما خودمو چیکار کنم؟ 

امروز با مامان و اکی میریم بیمارستان سر بزنیم بهش.ایشالا که خوب شه..نمیدونم چقدر احتمال خوب شدن داره چون تو نت که سرچ کردم چیزای خوبی نخوندم:( 

براش دعا کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
باران 1 آذر 1390 ساعت 14:23

معمولا در چنین زمان هایی دلداریهایی به طرف مقابل می دهیم که البته می دانیم اگر خودمان در شرایط مشابه بودیم شاید بد تر از او بودیم.
حا لامن هم چند تا از این حرفا می زنم:
اولا از کجا معلوم من و تو و دیگران بیشتر از خالت عمر کنیم؟ شاید خالت چند سال دیگه زنده بمون و ما فردا و یا هفته دیگه فوت کنیم.
دوما هر انسانی به دلیلی باید از این دنیا بره . به نظرم بهترین کاری که می تونی بکنی اینه که فرزندان خاله ات را یواش یواش با این واقعیت آشنا کنی .
سوما خالت اگر هم فوت کند جای دوری نمی رود . ما هم حد اکثر حد اکثر تا پنجاه ساله دیگه می ریم پیشش

با حرفهات کاملا موافقم.

باران 1 آذر 1390 ساعت 14:31

در ادامه باید بگم که از صمیم قلب آرزو می کنم که خالت حالش خوب بشه و دوباره در کنارش شاد زندگی کنید .
بزارید حرف بزنه ، حرفی توی دلش نمونه، بهش نشون بدید که همگی دوستش دارید و براتون شخص مهم و محترمی بوده وهست.

ممنون از همدردیت

قصه گو 7 آذر 1390 ساعت 12:00 http://www.m4taghi.blogfa.com

سلام دختر پاییز وبلاگ جالبی داری که حرفاش برامده از دله و به دل میشینه میخواستم در صورت موافقت با هم تبادل لینک کنیم .منتظر پاسخت هستم
پاینده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد