اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

حرفم توم نشده میبینم بـــــــــــــــعله....

سلام  

یه چند روزی حس نوشتن نداشتم.مهمون دارم.برادر شوهرم اومده خونمون...داره دنبال خونه میگرده.واسه همینم منم درگیر مهمون و اینا هستم.پسر کوچولو هم که ماشالا جدیدا یاد گرفته هر چی گیرش میاد پر از آب میکنه و باهاش بازی میکنه و من  تا به خودم بیام  زندگیمو آب برداشته.بعضی وقتا نمیشه با بچه ها صحبت کنی و فکر کنی با یه آدم  جهل ساله طرفی.مثلا وقتی میبینم که داره تو اسباب بازیش آب میریزه میگم : مهدی جون مامان جان ...این کاری که تو میکنی زمین رو خیس میکنه و یه دفه سر میخوری سرت میخوره به دیوارا.... 

تا  حرفم توم نشده میبینم بـــــــــــــــعله....آبا رو که ریخته زمین و گند زده به خودشو زندگی!خدا صبر عیوب عطا نماید....آمــــــــــــــــــین!  

پی نوشت:این پست رو نمیدونم کی نوشتم از تو چرکنویسهام درآوردم.البته الانم پسرم این کارارو میکنه اما در ابعاد کمتر.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1 آذر 1390 ساعت 09:49

غلط: صبر عیوب
صحیح : صبر ایوب
ایوب یعنی " برگشته نموده به طرف خدا " از پیامبران بنی اسرائیل مشهور به صبر و استقامت در برابر بلایا و مصائب

قصه صبر ،شنیده ای که ایوب کشید
آنکه این درد به ایوب نبی ساده کند مهتاب است

ویا
دیدی به مثال صبر ایوب شدم
از گریه ی دوری ات چو یعقوب شدم

ویا
من ندارم صبر ایوب ای خدا
تا به کی مانم ز معشوقم جدا

اشتباه تایپی بود معذرت.الان درستش میکنم.مرسی از اطلاعاتی که دادی.

باران 1 آذر 1390 ساعت 09:50

یادم رفت اسمم رو بنویسم
کامنت قبلی برای من بود

حدس میزدم تو باشی.اشتباه تایپی بود معذرت.الان درستش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد