اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

کمردردم شروع شده

فعلا که همه چی آرومه اما تنها چیزی که منو اذیت میکنه کمر دردمه که دوباره شروع شده.وقتی از پیش حاج آقا نباتی اومدم خونه تا همین یه ماه پی هیچ دردی نداشتم.انگار یادم رفته بود که یه زمانی از درد کمرم شبا خوابم نمیبرد.اما باز دوباره دردش اومده سراغم.نمیدونم چرا ولی یکی تو  دلم میگه به خاطر اینه که به حرفش گوش ندادم.چون گفته بود من برای شفای بیمارانی که پیشم میان چیزی ازشون نمیخوام فقط نماز بخونن و گناه نکنن...چقدم که من نماز خوندم.حس میکنم اثر انرژیه از بدنم خارج شده.چون دوباره همهچیم به هم ریخته ...چون از زمانی که از خونه اون آقا اومدم بیرون همه چیم مرتب شده بود.حتی هورمونهام هم تنظیم شده بود.

حالا میخوام دوباره شمارشو بگیرم و برم اونجا البته به خودم قول دادم نماز بخونم و روزمو بگیرم.میخوام با همسر گرامی برم.برام دعا کنید چون الان که دارم مینویسم کمرم بد جوری تیر میکشه....



پی نوشت:دکترهای زیادی رفتم و همشون گفتن باید عمل کنم اما اینجا که رفتم بدون عمل و ناراحتی خوب شدم.پنج شش ماهی میشه که اصلا درد نداشتم اما....

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده 5 بهمن 1389 ساعت 15:41 http://taranom-2010.blogsky.com

ایشالله خوب بشید...
به امید خدا...

ممنونم

. 6 بهمن 1389 ساعت 14:07 http://nog.blogsky.com

دعا می کنم خوب بشی

ممنونم عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد