اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

زمین خوردم.

اومدم بهت اس ام اس بدم.... 

پام پیچ خورد.با صورت کشیده شدم زمین ...موبایلم پرت شد یه طرف...کیفم یه طرف... 

سمت چپ صورتم داغون شد.زانوی پای چپم هم داغون تر.سه چهار بار تلو تلو خوردم تا بتونم خودمو کنترل کنم زمین نخورم اما نشد...لعنت به اون چاله بی محل... 

با همون پای داغون رفتم دنبال پسرکوچولو.با همون زانوی داغون برگشتم خونه.البته بعد از زمین خوردنم رفتم خونه خودمو تمیز کردم.صورتمو دستامو که هنوزم توش ذرات خاک هست.به مهدی چیزی نگفتم ...یه وقت بچم نگران نشه اما انگار میلنگیدم. 

خونه هستم.اکی هم اینجاست.پام هنوز درد میکنه.پوست زانوم کنده شده.حس لوس شدن دارم الان.لوسم کن

نظرات 4 + ارسال نظر
گیلدا 21 دی 1389 ساعت 15:39

الان بهتری؟ مواظب خودت باش

آره بهترم خدا رو شکر

رها 21 دی 1389 ساعت 23:34 http://raha27.blogsky.com

ای وای عزیزم بیشتر مواظب خودت باش..
لوس شدنم اصلا خوب نیست فقط آدمو ضعیف میکنه...

ولی من دوست دارم الان تو منو لوس کنی

نون.الف 24 دی 1389 ساعت 11:13

سلام خانومی...
چه بد!
بیشتر مراقب خودت باش
قسمت نبوده اس ام اس بدی انگاری!

یا علی...

mastne 24 دی 1389 ساعت 16:24 http://www.0912anjelgir.blogfa.com

نمیدونم چی بگم
برای اولین بار اومدم
سکوت بهترین حرفه...

نه بگو یه چیزی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد