اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

یه جوریم

                                   

چند روزی میشه دوباره چیزی واسه گفتن ندارم.برای صبح مهدی سرویس گرفتم .برای بعد از ظهر نه تا دلیلی بشه واسه پیاده روی اجباری.چشام درد میکنه و باید حتما برم دکتر واسه عینک.دندونم هم خرابه و فکرمو بد جوری مشغول کرده و از اونجایی که مث سگ از جراحی و دندون پر کردن میترسم پاهام باهام همراهی نمیکنن.حالا قراره فردا با مامانم بریم چشم پزشکی ببینم چی میشه. 

خونه مامان اینا هم رفتیم...وا خدای من شکرت.همه چی داره حل میشه.بازم چایی لب سوز و خوش طعم مامان و کلی تداعی خاطره.به به. 

 

دیگه.......حرفی واسه گفتن ندارم...

نظرات 8 + ارسال نظر
علی 13 دی 1389 ساعت 08:24 http://www.bmarz.blogfa.com

درود

چه وبلاگ جالبی دارین ... خیلی روان و بی آلایش مینویسین ... حس زندگی و آرامش
حال زمان مرده خوبه یا بده ؟ من حس خاصی نسبت به زمان و مرز و تاریخ دارم

زمان مرده خوبه.چون متوقف میشه.بنبر این پیری دیگه معنایی نداره.البته بستگی داره از چه دیدگاهی بهش نگاه کنی.

دختربد 13 دی 1389 ساعت 10:49 http://badgirl1.blogfa.com

چه تفاهمی منم از پر کردن دندون میترسم . یادمه قبلنا بچه که بودم هر وقت میرفت دندون پزشکی یه چیزی نذر میکردم دردم نیاد . البته این نذر کردنه فقط یه بار جواب داد و درد نکشیدم ...


راستی امیدوارم همه چیز همین جوری برات خوب پیش بره ...

مرسی.

سلام!بیا آپم...تحلیلاتو دوست دارم

مرسی.

علی 13 دی 1389 ساعت 16:33 http://www.bmarz.blogfa.com

منظر دیگه اینه که اصلا زمان رو به حساب نیاریم ! بدون مرزهای زمانی زندگی کنیم ... نمیدونم منظورم رو میگیرین ؟

کلی نمیگم ... من هر روز با ژدر بزرگوارم که به رحمت خدا رفتن هستم ... با کوروش ... با چگوارا ... با بزرگانی که برام محترم هستن ... احساس نمیکنم زمان به اینها تاثیری داشته باشه ... منم میخوام همین جوری بشم
اون جمله معروف مارک فیشر :
جان جاودان است و جان محاط بر همدمانش ... از یک زندگی به زندگی دیگر رهسپار و هر جان دیگری را یاری میرساند تا تقدیرش را به سرانجام برساند

خداوند انسانهای بزرگ و همینطورز پدربزرگتون رو بیامرزه!
اینم یه تعبیر دیگه بود که منم قبولش دارم.

گیلدا 13 دی 1389 ساعت 22:53

چه تفاهمی! منم کلی دکتر رفتن دارم

:))) منم فقط زنده ام.:))

رها 14 دی 1389 ساعت 01:55 http://raha27.blogsky.com

عزیزم دوست داشتی رمزتو بهم بده.

علی 14 دی 1389 ساعت 09:25 http://www.bmarz.blogfa.com

سلام

وبلاگت رو توی پیوند هام گذاشتم

ممنونم.منم لینکت کردم.

همسایه 14 دی 1389 ساعت 12:49

سلام ممنون که سر میزنین
امیدوارم همیشه خوی و خوش باشی
از تکرار بترس از عادت بترس
محمد و مینو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد